Monday, 25 August 2008

:: 25 Ogos ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sedih jgk,bila saya kena removekan due date baby saya tu..
tapi takpelaa..nanti2 boleh buat lagi baby ticker tu kan??
moga Allah murahkan rezeki kami suami isteri..amin...
terima kaseh byk2 pd kalian yg mendoakan saya..saya amat2 menghargainya..

oh ya..jumaat 29hb nanti saya akan mula bertugas..sonoknyaa!! terbayang2 je meja saya mesti penuh dgn kerja2 tertangguh..huh..hadapi dgn senyuman, riena.. (",)

saya update blog ni guna labtop kakak saya, dia dgn abg ipar blk mengundi,menunaikan tanggungjwb dorang.

iskk..ada helikopter dok merayau2 kat kg saya yg tercinta ni..apa yg dorang tgk ye...

25 Ogos 2008
tarikh ni spesel utk saya..
sbb tarikh ni merupakan hari lahir 2 insan kesayangan saya..

Ma...
selamat hari lahir, wahai bonda tercinta..
semoga Allah beri kesihatan yang baik dan kebahagiaan yang berpanjangan...
Ya Allah, kau ampunilah dosa ibuku,dan kasihanilah dia seperti mana ibuku mengasihi ku dr kecil hingga dewasa..amin...

juga buat sahabat tercinta terbenci...
Sarah Nur Alya..
happy 27th birthday..
moga dimurahkan rezeki..
biarlah rezeki apapun,wang,harta mahupun cahayamata...
i'm really thankful to have a superbestfriend like u..

3 comments:

hasni said...

riena,
aku ucapkan takziah,
alhamdulillah, kau tabah n redha dgn Ketentuan yg Allah tetapkan pada kau dan suami. apa pun perancangan Allah lebih baik dr perancangan manusia. aku doakan kau sihat dan sentiasa dilindungi Allah. InsyaAllah mudah-mudahan Allah limpahkan rezeki pada kau sekelurga.

RieNa said...

terima kaseh byk2 hasni.. :)

RieNa said...
This comment has been removed by the author.

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...