Friday, 18 July 2008

:: tak suka akan rasa ini ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

akceli,saya ok je wpun baby saya dlm perut dah dekat 2 bln.
masih cergas,masih lasak, spt biasanya.alhamdulillah..

cumanya, saya sgt sensitif.

and lately,saya suka nangis sorang2..
kepelikan kan????

hmm..i just miss my asben yg sibuk giler gaban itu..huhuhuhu..
dah lama kitorang tak jln-jln..
makan2..
ronda2...
kedai abg aleh tu,dah mcm bini no 1 dia pulak...

sabarlah wahai Riena...

ma, jom p KL..lepak dgn adik ILi pun best jgk.

2 comments:

ummuafif said...

Seronoknye, mai lah.... rindunye. kakak nak balik tak sempat. Klau adik ili tau mesti dia seronok...

S.YanaZ said...

Ciannyer dier rindu nk jejln ngan asben yea...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...