Tuesday, 22 July 2008

:: tak lalu ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

tekak saya dah pandai skrg.
dah pandai mengada2.
dah tak berapa lalu banyak benda.
dan akan makan jenis2 yg tertentu sahaja.

saya tak lalu lauk kari/gulai.
asam pedas,masak lemak ok skit.
kalau lauk singgang ikan lg best.
mkn dgn budu + durian.fuhhh!!!
tp..tu boleh mkn kalau saya blk umah ma saja..
kat umah sendiri,takde lauk tu..depa (baca : abg aleh dan mak) org penang..asyik makan gulai saja..
tekak saya dah 'kelantanese' ni...
ataupun bila dtg time mengada giler,saya nak mkn western.ciken cop,spagetti atau sekurg2nya kentang putar KFC tu...ohh..mengadanya saya!!!

sbb tu saya kerap g mkn nasik umah ma,sbb umah ma je ada budu.hihihihi..blk keja,mkn kat kg petani,pastu blk lahaq yooi,buat2 tak lalu.pd hal dah kenyang.

buruknya perangai saya..tak2,saya tak sengaja nk buat mcm ni..dia dtg sendiri..jgnlaa salahkan saya..

nampaknya,saya kena cilok sebotol budu bwk blk lahaq yooi.

6 comments:

Anonymous said...

hehehe besa la tu

shaliza said...

dh mula la tuh....insyaallah tak lama...riena ni org kelantan ke? area mn?

RieNa said...

saya org penang,ma dgn ayah org kelantan,area kubang kerian.

S.YanaZ said...

Tekak oh, tekak.

Kadang2 xdak duit, tekak buat hal nk makan chicken chop lak...
ha.ha.

RieNa said...

wah..tu baru betul2 menguji kesabaran tuh..

kamu suh laa tekak kamu tu bersabar hingga hari gaji kamu..

hahahahaha

Nihlah Insyirah said...

hehehe..sabar ye riena...besa la tu;)..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...