Monday, 7 July 2008

:: Reunite X-Irshad ::


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

akhirnyaaa....
apa yang dirancangkan sejak 4/5 bulan lps,akhirnya menjadi kenyataan..
sambutan,not bad..
kalau yg jauh dan terlalu sibuk dgn urusan kerja dan keluarga tu, tak apalah jgk.
tp ni masih ada lg yg segan2,malu2 nak jumpa kwn2 lama..apa daaa...
alhamdulillah, masjlis berjalan lancar dan sgt happening!!
thanx friends yg berusaha utk menjayakannya..u guys are really rock!

ni antara org2 kuat yg menjayakan reunion ni..



saya cuma menyebuk saja...ini menunya..sedappp...


ini geng2 lelaki..


abg aleh saya muka mcm boring je..kenyang aar tuh..
ini semua2 sekali...

bapak2 cerita apa ntah..
ini ladies...



bakal ayah & ummi... ngeh ngeh ngeh


No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...