Monday, 7 July 2008

:: Pelik laaa ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya masih musykil..
kalau dilihat pada tickers saya yg kat sebelah ni... ---->>>
saya baru berkahwin 1 bulan 2 minggu.

tp, kenapa baby saya sudah berusia 6 minggu 2 hari??

pelik kan?? sbb saya tau laa bila 'terjadinya' baby saya itu.walaupun belum tentu tepat,tp secara randomnya saya taulaa..

bila saya tanya Noorihan,dia pun takde jawapan..dia ckp mmg mcm tu laa doc kira.
tanya Pijah pun,pijah sengih2 sj..dah doc ckp mcm tu..terima je la..

tp saya masih musykil..hermmm...

bkn ape..benda ni kan mcm boleh menimbulkan kontroversi..payah jgk ye kalau bunting pelamin nih..

dah2,jgn banyak soal, dah mcm itu pengiraan umur baby,jgnlaa dok musykil2 pulak..yang penting saya dan baby saya sihat sejahtera..amin..

2 comments:

Anonymous said...

Jawapannya..

Betul laa caakap Arn n Pijah tu... mmg Doktor kira mcm tu..

aku rasa Doktor kira dari hari first (atau last day.. tak pasti) hang period..
hang rasa mcm tak betul saja kiraan Doktor tu sbb kita semua selalunya kira dari hari tutttt :D

try la tanya sahabat hang tu si Dr Sroop..

ok.. wassalam

- Paklah Aziz -

Anonymous said...

doc kira dr 1st day last period..

hehehe..dah tanya dah...

-riena-

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...