Monday, 14 July 2008

:: mcm-mcm laahhh..::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

kalau org lain kan..
bila peknen mulaa laa nk muntah2..nak pening2..
ya..same goes to me..
tp org lain muntah lps mkn..
saya nak muntah bila tak dpt mkn..
hahahahahaha...

jd, saya tak boleh biarkan perut saya lapar..
nanti mula laa saya pening, saya rasa loya, dan saya nak uweek....
tp nak uwek pun tak bolehlaa sbb saya lapar..
jd saya kena makan..
bila lps mkn,semua pening,loya dan nak uwek saya itu pun.. - hilang -.

dan bayangkan..
kalau keadaan ni berterusan...
mcm mana laa keadaan saya 7 bulan dr skrg????????

ohhh..tidakkk!!!!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...