Friday, 4 July 2008

:: Alhamdulillah.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semalam kan..
saya MC..sbb saya benar2 tak larat..nak berjalan pun rasa lemah...
masa check dgn doc tu..doc buat urine test..dan resultnya..kencing saya takde kuman.saya demam sbb kurg air..saya tak selalu minum air sejak 2-3 menjak ni sbb saya kerap kencing..dan punca saya kerap kencing tu kerana...

i'm pregnant!!

ya..masih terlalu awal..org ckp ape..bunting pelamin???tp saya suka..saya hepi sgt..alhamdulillah..murah rezeki saya suami isteri..kandungan saya baru berusia sebulan lebih..ma pesan jgn excited sgt,buat mcm biasa2 sj..tp sukar utk saya sembunyikan rasa hepi saya ni..1st time pregnant,saya selalu doakan saya cpt dikurniakan anak,akhirnya termakbul,mau saya tak excited..terima kasih Tuhan...

alhamdulillah,saya belum mengalami apa2 alahan.mungkin sbb awal lg..mengidam pun belum..saya harap sgt saya sihat dan sehajtera sepanjang tempoh kehamilan ini..amin.

hari ni student dah masuk mendaftar,jd saya dah tak boleh senang lenang mcm sebelum ini.nanti saya update lg ya!
doakan saya dan baby saya sihat dan selamat hingga ke akhirnya..amin...

4 comments:

shasaliana said...

wah.....sungguh pantas...
sha rasa macam baru jer sha pi kenduri riena hari tu......

anyway......

CONGRATES RIENA..........jaga diri baik2 tau...

Anonymous said...

Tahniah makcik Rina,

Mudah-mudahan sihat selalu, yang penting jaga diri baik-baik yaa..

Insyirah & family

RieNa said...

amin..

thanx sha..
thanx insyirah dan ibu ayahnya..

(",)

RieNa said...
This comment has been removed by the author.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...