Monday, 30 June 2008

:: Sindrom apakah ini?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sejak dua tiga menjak ni,
abg aleh sblm blk dr kedai,
mesti dia sms,
"ayg nak apa mlm ni?"
dan saya akan reply..
"nak bihun tomyam"
@
"err..koayteow goreng bleh?"
@
"rasa mcm nak mkn nasik goreng padprik.."

huh,giler mengada kan saya ni????
saya tak tau,saya akan lapar bila menjelang tgh mlm...

selalu saya mengantuk dan keletihan..
nak angkat kotak buku pun mcm tak larat sgt..
ma mintak saya tlg ma angkat almari,fuh..tak terdaya saya..
saya mintak ma tunggu abg an blk,baru bleh angkat almari tu.
selalunya,saya bleh je nk jd badang..ngeh ngeh ngeh...

dan ada 2,3 benda lg yg terjadi pd diri ini yg membuatkan saya pelik terhadap diri sendiri..

hmmmm...

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...