Tuesday, 24 June 2008

:: sambungan.. ayat-ayat cinta ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

setelah 4 jam sms saya tu tak berjawab, pukul 2 td saya sent sms lg..

"takpalah kalau abg takleh bwk ayg tgk crita tu,cuma ayg mintak abg pasang vcd kat umah kita,nanti ayg cari cd crita tu.."

2 minit lps tu je terus dpt respon.

"balik satgi abg pasang kat ayg ye.."

tgk!! dah tentu2 dia takleh bwk saya tonton crita yg saya nak sgt tu!

uwaaaaa!!! (nangis sambil guling-guling..)

2 comments:

shasaliana said...

akhirnya..........
dvd menjadi pilihan.....adehhh..
takpa na..lepas ni bg alasan taknak gi kedai sebb nak tgk midnight kat umah lak...
hahahaha.........
ajak pah la pi tgk wayang lepas ni...hihihihi

MyzwaR said...

amboi sasha... dok jd batu api yaa... hehe.. =)

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...