Wednesday, 25 June 2008

:: mula jd G-Pang?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

pagi ni,saya menghadiri mesyuarat KKUiTM kat uitm png nih..

tup..tup..saya telah dilantik jd bendahari kesatuan kakitangan utk caw penang nih..

mampus!

(alaa..mcmlaa tak biasa...)

tp tu masa sekolah2,masa kat kampus..time2 keja ni takde laa pulak..mesti keadaannya berbeza..

pengerusinya si Rizal, kwn sblh aku dlm library nih.waahhh...4/5 dr ajk2nya,semua org library.cayalah!!

pikul lah tanggungjwb ini dgn amanah dan ikhlas ya riena...huhuhu...

2 comments:

cikin said...

ish..maner ade Gi-pang pun..
by the way, congrats riena! ;)

RieNa said...

heh..thanx c-kin!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...