Monday, 16 June 2008

:: Melawat @ berjalan2?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Khamis dan jumaat lps, saya ke Perak utk lawatan kerja.ecehh..lawatan kerja la kononnya...

kami (baca : saya dan staf2 library lain) bertolak dari UiTM penang jam 8.15 pg dan sampai di UiTM Perak di Seri iskandar jam 11 pg.kami disambut meriah.kalah artis.hahaha.

ni gambar2 sekitar UiTm perak.






lps tu,jam 2 kami ke Univ Teknologi Petronas.



(iskk..rupanya lagi senang masukkan gambar2 dalam ni dari guna fotopages. huhuhu)

Mlmnya kami ke Lumut, berjalan2 sambil menghabihkan RM.

ini bdk2 gelong - Ubi & Fendy.

mlmnya kami bermalam di asrama UiTM perak.

esoknya kami bertolak ke Univ Pendidikan Sultan Idris (UPSI) di Tanjung Malim.Librarynyaa...superb!!!!

ini pengantin baru. Sha ni kawen bln 3 hari tu dan sedang peknen 2 bulan.murah rezeki dia suami isteri..

lps sejam setgh di sana,kami pun bertolak pulang..sampai UiTM Penang jam 6.30 selepas meleret-leret kot jalan...
ni sebelum saya melenakan diri...

dan ini pic yg telah dicandid oleh rizal..suka2 hati dia je!!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...