Thursday, 26 June 2008

:: Main Hujan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Masa kat kedai, abg man dan kak lah serta azzam dan naja mai kedai..alaaaa..lupa lak nk amik pic dorang.abg man mintak tolong saya belikan printer utk najaa, so sblm gi kedai saya gi kedai Achai kwn saya tu utk beli printer..

pukul 11 lebih,hujan lebat giler.dorang nak blk pun terbantut.tp dorang redah jgk sbb dah pukul 12 lebih hujan masih belum reda. naja dan azzam nak sekolah pulak esoknya.

kami plak tutup kedai dlm 12.30 am, tetiba abg ajak meronda dulu..ke kepala batas je katanya..dlm hujan renyai tu kami naik moto..bygkan,sejuk giler...

dia bkn ke kepala batas,dia terus je ke teluk air tawar tu..saya ni dahla mengantuk dan kesejukkan, turutkan sajalaa....

ini saya..dan ini si drebar...

tau tak ke mana abg aleh bwk saya????

dia ajak makan ciken cop!! my peberet tuuu!!!


kami yg basah kuyupp....
hehehe..sedapnyaaa...paling sedap yg pernah saya makan....

licin!!!

balik umah je, masuk toilet,buat apa yg patut,tak mandi,terus gedebumm..tido sampai subuh...

dan hari ni dah demam..gara2 main hujan smlm..abg aleh punya psl la ni..pandai dia..dia tak bwk saya tgk wyg,tp dia bwk saya mkn ciken cop..hmmmmmmmmm......

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...