Wednesday, 25 June 2008

:: macam-macamlahhh... ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ok,rentetan dr hal smlm,yang abg aleh tak nak bwk saya tgk wayang tu, oklaa..saya terima..saya kan nak jd isteri solehah..yg memahami kesukaran suaminya...

smlm saya kurg berckp (saya kan becok,bila saya tak berckp,mesti pelik je.)masa abg aleh blk mkn kejap,saya tak ceria spt biasanya.dan dia pun tak ckp byk.biasalah,dia suka membiarkan saya tenggelam dlm emosi saya.saya tunggu tgk kot2 dia nk ckp apa2 psl wyg tu,tp hampeh.tak ada pulak. saya tgk kot2 dia nak pasang vcd player tu,pun tak jgk..hmm...dan dia kembali ke kedai, pukul berapa dia balik,pun saya tak tahu,sebab saya dah tido tak ingat dunia,(ingat akhirat sj.)hehehehehe...

dan pg td, saya tgk baju2 dah siap basuh, vcd player dah siap pasang..hmm..ni mesti kes abg aleh nak memujuk saya la ni..oklaa..saya pun tak nak lah merajuk lama2.dan pg td saya kembali ckp byk spt biasanyaa....hehehehehe...

----------------------------------------------------------------------
dah pak lah ajiz (ayah insyirah) tu dah mula bertanya,kedai apa yg abg aleh saya sedang kerjakan itu..mehlaa nak habaq...

abg aleh buka kedai henset, ANS Global kat taman koskam,dekat dgn sekolah irshad tuu...
kedainya berada di hujunggggg..dekat dgn aisyah cafe.setakat ni alhamdulillah,sambutan amat mengalakkan, sbb tu dia kena kerja kuat,soon bila semua dah ok,dia akan hire somebody,barulah dia ada masa skit utk saya..(hrp2nyalah..)

so,kalau ada sapa2 nk beli hanset @ top up @ aksesorinya,jgn segan2 ke kedai abg aleh ya!! berurusan dgn saya pun boleh.oh ya, dia pun bleh repair henset jgk tau!

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...