Thursday, 26 June 2008

:: Kedai Dia ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Semalam kan, saya ikut abg aleh gi kedai. sbb selalunya rabu mlm khamis saya boring taktau nk tgk crita apa kat tv.ini pemandangan depan kedai. Signboardnya dah ada, tp saya pun tak sure nape dorang ni tak pasang lg.

ok, mari kita melangkah masuk ke dalam....

oohhh..itu dia pakcik salleh..tu kalau tak mengira RM,mesti kira belen kad top-upnya..takut2 terkurang..

ini pandangan sebelah kiri...siap ada bangku mcm kat taman pulakk...


dan ini sebelah kanan..

ini antara henset2 yang dipamerkan...

madu pun ada jual oooo..!!

teh ais utk dia dan horlick utk saya...


and we love each other so much!! ngeh ngeh ngeh!!

3 comments:

cik pinat.... said...

acik nk henpon satu..abg cik nak...

Anonymous said...

abg cik bg dpt no 1 dulu,baru acik bg.cup! kena sunat dulu..hahahahaha!

shasaliana said...

na...
nak telefon satu ?
yang biasa2 dah la...
janji ada kamera....
sian kami...duk cari henpon..henpon mahai sgt....
huhuhuhuu...
kim salam kat abg aleh...his so sweet bila bawak nak makan ciken cop....tak tgk wayang pun takper la...kuang kuang kuang

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...