Monday, 16 June 2008

:: Pengakuan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

aiii..kata suka berblog,tp dah lama tak update ni..

kdg2 terpikir,ada ke yg baca apa yg saya tulis??

aahh,tak pentinglah..yg saya tau saya suka menulis..samada org baca ke tak, saya tetap akan menulis..


ohh,ini anak saudara saya,namanya Muhammad Afif Safwan..bijak,becok dan nakal. 1 perkara tentang abg cik afif ni ialah, dia tak reti tido lps bgn suboh kalau hari cuti,lps solat je mulaa laa dia menilau2 pikir apa nk buat..kalau kakak2 dia..huh,30x kejut pun blom tentu bangun...Afif ni sekali kejut je dah bgn..ni gambar kitorang masa kat mengkuang dam, 4 hari lps aku bergelar isteri.
dan ini 7 dari 10 anak2 saudara saya..kami berpoya2 di tasek mengkuang...



ini ikan2 yg dalam tasek tu...nampak jinak,tp cukup susah nk tangkap.

ermm....saya malu nak mengaku..yg sebenarnya..saya rindukan anak2 saudara saya...isk..isk..isk....

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...