Monday, 23 June 2008

:: 23 Jun 08 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari ini, ulang'bulan' pertama pernikahan saya dgn abg aleh.alhamdulillah, segalanya berjalan baik,walaupun kdg2 tensi dgn keadaan-keadaan sekeliling,tp kami berjaya hadapinya dgn tenang.ingat, yg Allah sentiasa bersama dgn hamba2Nya yg sabar..

org selalu ckp,
masa bercinta lain..
lps kawen lain..
lps kawen baru kita tau perangai buruk/huduh dia...
dan kita pun dah berani tunjuk perangai buruk/huduh kita...

termasuk lah saya dan dia...

apa dia perangai buruk tu???

isk..tak baik membuka pekung di dada...hahahahahahaha!!!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...