Friday, 16 May 2008

:: My 1st Entry ::

akhirnya..

saya telah berpindah tapak.

dah lama bercadang,tapi asyik bertangguh.

saya memilih tapak umah baru ini setelah melihat 'kebahagiaan' org2 yang telah mendiami tapak ini..

itulaa,tuan tapak lama saya tu,enchek blogdrive itu,byk sgt kerenah.letih dah saya.

moga saya lebih rajin memblog slps ada tuan tapak baru..
hehehehehe....

1 comment:

nadzunix said...

hye ...

comel r mrs aleh tuh :)

ur name sama r dgn my name ..just xde nur aje :)

harapnya rajin2 lah anda memblog ..kerna sy akan slalu singgah ...

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...