Thursday, 29 May 2008

:: Kena usik?? - biasalahh.. ::


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...



Saya masih menetap di rumah ma. lps kenduri umah mr aleh baru saya dok umah mak mertua.opss..akceli, umah kami di sebelah umah mak.bkn serumah dgn mak.tp berjiran dgn mak.mak yg mintak kami dok asing,jgn sekali dgn dia,tp masih dekat dgn dia utk tgk sakit pening dia.

saya tak kisah.saya akur dgn kehendak suami saya.dia anak bongsu dan satu2nya anak lelaki ibunya. jd semestinyalah dia bertanggungjwb utk menjaga ibunya.dan dia juga akan sama2 dgn saya utk menjaga ma.

moga-moga kami akan jd anak dan menantu yg soleh dan solehah.ameeeennn...

---------------------------------------------------------------------------

Tak taulah kenapa..tak sah kalau pengantin baru tak kena usik.

jumpa sapa pun mesti kena usik.

pegi keje pun kena usik.

jumpa kwn2 pun kena usik.

nak tido mlm pun ada saja nk mengusik.

sabar ajelahhhhhhhhhhhh............

korang,jgnlah mengusik pengantin baru...malu lahh.....

ok.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...