Tuesday, 27 May 2008

:: Bergelar Isteri.. ::


Bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah,tepat jam 5.40 petang,Jumaat 23 Mei 2008, saya telah diamanahkan oleh ayah saya kepada Mohd Salleh Abd Hamid sbg isterinya yang sah.

saya sudah jd Puan. walaupun tak sesedap gelaran Cik, tp saya tahu pangkat itu pangkat terhormat dan saya terima gelaran itu dgn rela hati.

selama 4 hari bergelar isteri..hmmm....seronok. tak caya?anda kawenlah.kemudian anda tahu.hahahahaha!!

saya masih membiasakan diri.mmg agak kekok.tp saya kena berusaha sedaya upaya utk jd istri yg baik.alhamdulillah,saya tgk abg aleh saya boleh menyesuaikan diri dgn keluarga saya.Pg td, sblm dia hantar saya ke tmpt kerja, dia dulu yg salam dan cium tgn ma (spt kebiasaan saya), pd hal saya tak ckp pun. lps dia salam ma,baru saya salam ma. saya nampak ma senyum,muka ma berseri2. alhamdulillah..

terima kasih kpd mereka yg hadir, yg ucap melalui emel,msg,sms..semua2lah.

ohh ya,sebut psal sms, ptg semlm, saya terima sms dr kakak .
"tiba2 hari ni kakak rasa kehilangan yang teramat sgt, bila kenangkan adik kakak dr kecil hingga dewasa. selamat berbahagia adikku.."

bergenang air mata saya..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...